مردم می پرسند چرا در سوگ عزیزانت نمی گریی؟

ولی من ساکتم چون انها نمی دانند که من همه ی  این غمها را در

دلم جمع خواهم کرد ودر سوگ خود هنگام مرگ چنان قهقه ای
 
مستانه ای سر خواهم داد که..............

                                                                (ویکتور هوگو)

                                          

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:40 ب.ظ

تقدیم به مداد جادو

نادونی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

سلام...
خوبید حتما...ایشاله بهتر از یه روز آفتابی باشید
اشک سرما چه ترکیبه جالبی...
ممنونم نظر لطفته به وبلاگ من...
ولی من یا به وبلاگ شما امدمه بودم یا اینکه نوع وبلاگ به چشمم آشناست ...
حالا که هیچی نمیگم میگن:عاشقه!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا....
چه متن جالبی توی پست قبلیت بود....
همیشه ایم به کامت

چرخه این گاری زندگی به کامت بچرخه ایشاله همیشه خدا...
بازم بیا پیشم خوشحالم وشم ببیتی....
تاتا

سامرند یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

عالیه فرنوش من که کلی لذت بردم در ضمناهنگ متن هم خوبه ودر کل سلیقه خوبی داری موفق باشی عزیزم

مرتضی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://mmmazad.blogsky.com

چراکسی به سراغم نیامد وتولدم راتبریک نگفت....
دارم میمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد